ASISTENT MANAGER (Functionar economic – administrativ)
Descrierea postului:
În calitate de Asistent Manager, vei juca un rol esențial în suportul administrativ și economic al companiei. Vei lucra într-un mediu de lucru dinamic, colaborând cu echipa economică și administrativă pentru a asigura eficiența, acuratețea și fluența proceselor.
Responsabilități principale:
-
Gestionarea activităților de secretariat: primire, trimitere, înregistrare, scanare și arhivare documente.
-
Înregistrarea comenzilor și întocmirea documentelor și facturilor aferente.
-
Urmărirea situației autoturismelor companiei.
-
Monitorizarea și gestionarea situației utilităților.
-
Colaborarea cu responsabilul de calitate pentru întocmirea documentelor ISO.
-
Oferirea de suport administrativ Directorului Economic și echipei.

Cerințe:
-
Minimum diplomă de bacalaureat; studiile superioare economice, tehnice sau în informatică reprezintă un avantaj.
-
Experiență profesională de 3-5 ani pe un post similar sau internship relevant.
-
Cunoștințe de limba engleză la nivel mediu (capacitate de a comunica scurt cu clienții).
-
Cunoștințe solide de operare PC.
-
Atenție distributivă, implicare și atitudine proactivă.
-
Capacitate de lucru în echipă și abilități excelente de comunicare.
-
Auto-control, răbdare și capacitate de auto-organizare.
-
Dorință și capacitate de a învăța lucruri noi.
Beneficii:
-
Contract de muncă pe perioadă nedeterminată.
-
21 de zile de concediu anual.
-
Tichete de masă la valoarea maximă legală.
-
Asigurare de sănătate privată Alliantz.
Alătură-te echipei noastre!
Dacă ești o persoană organizată, responsabilă și dornică să învețe și să ofere suport eficient, te invităm să aplici acum!
Mențiuni:
-
Acesta este un proiect urgent, prin urmare, căutăm un candidat care să poată începe cât mai curând.
-
Vei colabora direct cu directoarea economică și cu gestionara de la recepția mărfii.

Inginer IT
Descrierea postului
- Instalare, configurare, depanare servere Windows/Linux
- Service calculatoare, periferice, rețele de calculatoare
- Relații comerciale cu clienții, la sediul firmei sau al clientului, în localitate sau ocazional în delegație
- Întocmire documentație tehnică (formulare ISO9001)
Cerințe
- Studii superioare tehnice
- Experiență în domeniu
- Permis de conducere cât. B – obligatoriu
- Cunoașterea limbii engleze minim la nivel mediu
Oferta și bonusuri
- Salariul motivant
- Bonuri de masă
- Mașină, telefon
- Prime de sărbători și ocazii speciale
Electrician
Descrierea postului
- Execuție și reparație instalații electrice civile și industriale de joasă tensiune
- Execuție după proiect a lucrărilor
- Cunoștințe medii de depanare a instalațiilor electrice
Cerințe
- Carnet de conducere – avantaj
- Electrician autorizat – avantaj
Oferta și bonusuri
- Salariu motivant
- Bonuri de masă
- Prime de sărbători și ocazii speciale


Instalator rețele voce-date, sisteme de alarmare
Descrierea postului
- Execuție/instalare rețele vode-date și/sau sisteme de alarmare în Timișoara sau ocazional în deplasare
- Capacitatea de a executa lucrarea după proiect și de a conduce echipa din subordine
- Intervenții de deplasare/service în aceste domenii la sediul clientului
Cerințe
- Studii medii în domeniul electronic/electrotehnic
- Experiență de min. 3 ani în lucrări de rețele de calculatoare sau telefonie
- Disponibilitate de deplasare în țară, ocazional
- Cunoștințe medii de limba engleză – avantaj
- Carnet de conducere cât. B – obligatoriu
Oferta și bonusuri
- Bonuri de masă
- Prime de sărbători și ocazii speciale
- Contract individual de muncă full time pe perioada nedeterminată
- Muncă într-un colectiv tânăr și dinamic