În cei ani de experiență Centum Net a reușit să îmbine cu succes profesionalismul, know-howul, seriozitatea și respectul pentru client cu dorința de a reuși, spiritul de echipă și adaptabilitatea. Doar astfel am putut să ne menținem pe o piață în continuă mișcare și transformare. Pe parcurs am dezvoltat și creat noi servicii adaptate la cerințele și nevoile clienților noștri.

  • Intervențiile au loc în maxim 24 h de la raportarea problemei;
  • Menținerea echipamentelor dumneavoastră într-o excelentă stare de funcționare permanentă;
  • Consultanță software și hardware gratuită;
  • Asistență tehnică prin telefon și e-mail;
  • Asigurarea integrității datelor prin proiectarea și întreținerea sistemului de backup automat;
  • Răspuns prompt la solicitările dumneavoastră.
Datorită faptului că există mulți factori care influențează prețul unui abonament de mentenanță și administrare rețele calculatoare, prețurile noastre nu sunt standardizate.
 
Vă prezentăm o parte din factorii care influențează prețul unui abonament:
  • Timpul maxim de răspuns;
  • Numărul de stații de lucru și sistemul de operare instalat pe acestea;
  • Numărul de servere și sistemul de operare instalat pe acestea;
  • Numărul lunar de ore alocat (vizite regulate + intervenții la cerere).
Suntem dedicați succesului clienților noștri și ne măsuram performanţa prin atingerea obiectivelor lor.
 
  • Spitalul de Copii Louis Țurcanu
  • Alpha SA
  • Ursus Breweries SA
  • Carpatair Timișoara
  • Banca Anglo Română

De la componente la soluții complete – Construim sisteme performante adaptate nevoilor tale.

Sisteme de calcul şi componente la preţuri avantajoase

Calculatoarele realizate de noi sunt rezultatul cerințelor clientului și al testelor efectuate pentru a corespunde standardelor de calitate ale firmei. Va putem oferi:

  • Configuraţii hardware și software personalizate;
  • Furnizarea de echipamente (componente, PC-uri, servere, periferice, etc.) cât și consumabile;
  • Calitate garantată prin testarea finală a produsului;
  • Service în perioada de garanţie şi post-garanţie;

Suport tehnic, diagnosticare si reparare

  • Constatare – identificarea componentelor defecte;
  • Reparație – înlocuirea componentelor defecte pe loc (în caz de urgență, dacă dispunem de componenta respectivă) sau ulterior după achiziționarea componentei în cauza;
  • Testare – verificarea sistemului în noua configurație.
  • Instalare și configurare programe software – instalarea și configurarea de sisteme de operare (Windows) programe software etc.;
  • Optimizare – verificarea sistemului în noua configurație.

Protecție antivirus și Devirusare

  • Scanarea sistemelor infectate;
  • Devirusare simplă sau cu reinstalarea sistemului de operare;
  • Devirusare pentru recuperarea datelor infectate. Instalarea și actualizarea antivirusului;
  • Instalarea patch-urilor de securitate;
  • Soluții pentru firewall;
  • Securizarea email-urilor și browserului.

Administrare și service calculatoare

  • Achiziție, instalare, update, configurare și optimizare software;
  • Achiziție, instalare, configurare, optimizare și upgrade hardware;
  • Mentenanță și optimizare periodică;
  • Configurare și asistență pentru internet și email;
  • Configurare Rețele.

Instalare, Configurare și Administrare servere:

  • Linux;
  • Windows.

Consultanță și Soluţii IT pentru:

  • Extinderea sau optimizarea sistemului informatic existent în cadrul firmei dumneavoastră;
  • Achiziționarea de produse hardware și software, realizând comparații între diverse produse, rrecomandându-vă exact ceea ce aveți nevoie;
  • Arhitectura sistemului informatic;
  • Stabilirea structurii și configurarea echipamentelor informatice (inclusiv soluții antivirus și conectare Internet);
  • Securizare sisteme și prevenirea pierderii datelor (realizare de back-up).

Puterea tehnologiei, simplitatea serviciului, Sisteme personalizate, mentenanță garantată, expertiză dovedită.